Concepte de bază privind calculul și proiectarea unui propulsor de tip RIM DRIVEN THRUSTER

250,00 RON

Produsele existente au prețul de 250 lei pentru formatul .pdf criptat(fără drepturi de autor) și 400 lei pentru formatul editabil .doc (cu drepturi de autor). La plata prețului cu drepturi de autor, după plata facturii online cu cardul sau prin transfer bancar, clientul poate contacta administratorul acestui site la contactul: 0726771466 sau la adresa contact@licente-navale.ro, pentru stabilirea unei întâlniri în vederea ridicării următoarelor documente: raportul de plagiat, lucrarea în format editabil. La această întâlnire lucrarea va fi explicată și se va analiza în detaliu capitolele și eventualele neclarități. Dacă nu se dorește întâlnirea cu un reprezentat al site-ului nostru lucrarea și documentele menționate mai sus, pot fi trimise prin prin email la adresa menționată de acesta.

Selecteaza drepturi
Cantitate

 

Vă menționăm că o dată cu plata prețului mare butonul "CU DREPTURI DE AUTOR", lucrarea descărcată se va elimina permanent de pe site.

 

La plata prețului mai mic butonul "FARA DREPTURI DE AUTOR" lucrarea nu va fi scoasă după site și se poate vinde de mai multe ori.

Concepte de bază privind calculul și proiectarea unui propulsor de tip RIM DRIVEN THRUSTER. Propulsor RIM pe o navă dublă semisubmersibilă

 

Lucrarea cuprinde următoarele capitole: Introducere, 1. Propulsia electrică a navelor, 2. Scurtă prezentare tehnică a navelor cu destinație specială având corp dublu (2.1. Prezentarea navelor care montează cabluri subacvatice, 2.2. Prezentarea navelor de cercetare oceano-grafice seismice, 2.3. Nave doc plutitor), 3. Descrierea tehnică a navei Dockwise Vanguard (3.1. Caracteristicile constructive, 3.2. Dimensiunile principale ale navei, 3.3. Dotarea navei cu instalaţii de punte şi corp), 4. Calculul rezistenței la înaintare a navei duble (4.1. Particularităţi hidrodinamice ale navelor multicorp, 4.2. Model de calcul al rezistenţei la înaintare a navelor multicorp, 4.3. Problema determinării rezistenţei suplimentare a navelor multicorp,  4.4. Calculul practic al rezistenței la înaintare), 5. Calculul și proiectarea propulsorului de tip RIM (5.1. Principiile de bază ale guvernării navelor, 5.2. Prezentarea instalaţiei de guvernare cu jet transversal (thruster – ul). Caracteristici, 5.3.  Elementele constructive care influenţează performanţele instalaţiei de guvernare cu jet transversal, 5.4.  Funcţionare, 5.5.  Antrenarea arborilor port-elice orizontali, 5.6. Calculul acţionării propulsorului lateral, 5.7.  Modalităţi de comandă a instalaţiilor de guvernare cu jet transversal, 5.8. Avantajele şi dezavantajele sistemului, 5.9.  Întreţinerea instalaţiei de guvernare, 5.10. Determinarea caracteristicilor propulsive ale elicei, 5.11. Verificarea elicei la cavitatie, 5.12. Grosimea palei, 5.13. Desenul elicei), 6. Calculul și evaluarea calităților de manevrabilitate ale navei (6.1. Consideraţii generale, 6.2. Consideraţii asupra manevrelor de port, 6.3. Instrucţiuni pentru punerea în funcţiune, probe a instalaţiilor hidraulice, 6.4. Analiza cercurilor de girație, 6.5. Prezentarea testelor de zigzag, 6.6. Prezentarea testelor de inerție, 6.7. Prezentarea testelor de oprire de urgență, 6.8. Prezentarea testelor de menținere a stabilității dinamice a cârmei, 6.9. Prezentarea testelor de întoarcere Williamson), 7. Norme metodologice pentru mărirea randamentului navei (7.1. Măsuri specifice în scopul eficientizării  în exploatare a navei, 7.2. Monitorizarea eficienţei energetice folosind indicele de eficienţă operațional), Concluzii, Bibliografie, Anexe

LIC 7