Analiza posibilităților de optimizare a consumurilor energetice de la bordul unei nave tanc chimic

250,00 RON

Produsele existente au prețul de 250 lei pentru formatul .pdf criptat(fără drepturi de autor) și 400 lei pentru formatul editabil .doc (cu drepturi de autor). La plata prețului cu drepturi de autor, după plata facturii online cu cardul sau prin transfer bancar, clientul poate contacta administratorul acestui site la contactul: 0726771466 sau la adresa contact@licente-navale.ro, pentru stabilirea unei întâlniri în vederea ridicării următoarelor documente: raportul de plagiat, lucrarea în format editabil. La această întâlnire lucrarea va fi explicată și se va analiza în detaliu capitolele și eventualele neclarități. Dacă nu se dorește întâlnirea cu un reprezentat al site-ului nostru lucrarea și documentele menționate mai sus, pot fi trimise prin prin email la adresa menționată de acesta.

Selecteaza drepturi
Cantitate

 

Vă menționăm că o dată cu plata prețului mare butonul "CU DREPTURI DE AUTOR", lucrarea descărcată se va elimina permanent de pe site.

 

La plata prețului mai mic butonul "FARA DREPTURI DE AUTOR" lucrarea nu va fi scoasă după site și se poate vinde de mai multe ori.

Analiza posibilităților de optimizare a consumurilor energetice de la bordul unei nave tanc chimic

 

 

Lucrarea cuprinde următoarele capitole: 1. Descrierea navei și zonei tranzitate (1.1. Prezentarea economică a zonei de navigație, 1.2. Caracteristici şi dimensiuni, 1.3. Instalaţii specifice navei tanc chimic), 2. Analiza generală a instalațiilor energetice de la bordul unei nave tanc (2.1. Clasificarea instalaţiilor energetic, 2.2. Structura sistemului energetic al navei, 2.3. Rolul instalaţiei de propulsie, 2.4. Clasificarea generală a  instalaţiilor de propulsie, 2.5. Tipuri de instalaţii de propulsie cu motoare cu ardere internă, 2.6. Schema generală a instalaţiei de propulsie cu motoare cu ardere internă, 2.7. Instalaţii de propulsie cu transmisie direct, 2.8. Instalaţii de propulsie cu reductor de turaţie sau reductor – inversor, 2.9. Analiza instalațiilor electro-energetice navale), 3. Studiu privind optimizarea energetică a instalației de propulsie (3.1. Calculul rezistenţei la înaintare prin metoda seriilor japoneze, 3.2.  Determinarea rezistenţei la înaintare suplimentare, 3.3. Determinarea rezistenţei la înaintare totale şi a puterii de remorcare, 3.4. Calcul puterii necesare maşinii de propulsie, 3.5. Alegerea motorului principal de propulsie, 3.6 Analiza principalelor metode de optimizare a sistemului de propulsie prin modernizarea elicei, 3.7. Studiu aplicativ folosind un canal de egalizare a siajului elicei, 3.8. Prezentarea simulărilor), 4. Optimizarea consumului energetic electric al navei (4.1. Bilanţul energetic pentru regimul de avarie cu tensiunea nominală de 380 V, 4.2. Alegerea generatorului sincron şi a motorului diesel, 4.3. Pornirea, cuplarea în bare şi oprirea motorului diesel, 4.4. Analiza posibilității utilizării energiei solare, 4.5. Analiza simulării PV SYST, 4.6. Alegerea practică a sistemului fotovoltaic de la bord, 4.7. Analiza economică a costurilor şi amortizării investiţei, 4.8. Analiza costurilor investiţei, 4.9. Concluzii), Concluzii , Bibliografie 

LIC 26