Studiul caracteristicilor sistemului de propulsie de tip combinat al navei

250,00 RON

Produsele existente au prețul de 250 lei pentru formatul .pdf criptat(fără drepturi de autor) și 400 lei pentru formatul editabil .doc (cu drepturi de autor). La plata prețului cu drepturi de autor, după plata facturii online cu cardul sau prin transfer bancar, clientul poate contacta administratorul acestui site la contactul: 0726771466 sau la adresa contact@licente-navale.ro, pentru stabilirea unei întâlniri în vederea ridicării următoarelor documente: raportul de plagiat, lucrarea în format editabil. La această întâlnire lucrarea va fi explicată și se va analiza în detaliu capitolele și eventualele neclarități. Dacă nu se dorește întâlnirea cu un reprezentat al site-ului nostru lucrarea și documentele menționate mai sus, pot fi trimise prin prin email la adresa menționată de acesta.

Selecteaza drepturi
Cantitate

 

Vă menționăm că o dată cu plata prețului mare butonul "CU DREPTURI DE AUTOR", lucrarea descărcată se va elimina permanent de pe site.

 

La plata prețului mai mic butonul "FARA DREPTURI DE AUTOR" lucrarea nu va fi scoasă după site și se poate vinde de mai multe ori.

Studiul caracteristicilor sistemului de propulsie de tip combinat al navei de pasageri Mein Schiff 1

 

 

Lucrarea cuprinde următoarele capitole: Introducere, 1. Descrierea generală a navei, (1.1. Introducere, 1.2. Caracteristici generale, 1.3. Caracteristicile navei), 2. Calculul rezistentei la înaintare si a puterii de propulsie (2.1. Notiuni teoretice privind rezistenta la înaintare, 2.2. Diverse metode de determinare a rezistenţei la înaintare, 2.3. Calculul rezistenţei la înaintare şi a puterii de remorcare a navei), 3. Studiul unui sistem de propulsie optim pentru nava prezentată (3.1. Rolul instalatiei de propulsie, 3.2. Componentele instalaţiei de propulsie navală, 3.3. Clasificarea instalaţiilor de propulsie, 3.4. Alegerea și montarea generatorului pe ax, 3.5. Analiza elicei cu pas reglabil, 3.6. Prezentarea sistemului de propulsie adoptat), 4. Analiza practică aplicativă a sistemului combinat de la bord  (4.1. Analiza regimurilor dinamice ale navei, 4.2. Analiza practică a funcționării sistemului), Concluzii, Bibliografie 

LIC 170