Navă de tip tanc LNG. Analiza structurală a elementelor structurale de rigidizare în zona centrală a navei

250,00 RON

Produsele existente au prețul de 250 lei pentru formatul .pdf criptat(fără drepturi de autor) și 400 lei pentru formatul editabil .doc (cu drepturi de autor). La plata prețului cu drepturi de autor, după plata facturii online cu cardul sau prin transfer bancar, clientul poate contacta administratorul acestui site la contactul: 0726771466 sau la adresa contact@licente-navale.ro, pentru stabilirea unei întâlniri în vederea ridicării următoarelor documente: raportul de plagiat, lucrarea în format editabil. La această întâlnire lucrarea va fi explicată și se va analiza în detaliu capitolele și eventualele neclarități. Dacă nu se dorește întâlnirea cu un reprezentat al site-ului nostru lucrarea și documentele menționate mai sus, pot fi trimise prin prin email la adresa menționată de acesta.

Selecteaza drepturi
Cantitate

 

Vă menționăm că o dată cu plata prețului mare butonul "CU DREPTURI DE AUTOR", lucrarea descărcată se va elimina permanent de pe site.

 

La plata prețului mai mic butonul "FARA DREPTURI DE AUTOR" lucrarea nu va fi scoasă după site și se poate vinde de mai multe ori.

Navă de tip tanc LNG. Analiza structurală a elementelor structurale de rigidizare în zona centrală a navei

 

Lucrarea cuprinde următoarele capitole: Introducere, 1. Tendințe actuale și de viitor privind transportul gazului natural (1.1. Analiza actuală a principalelor tipuri de nave transportoare de gaze, 1.2. Evoluţia terminalelor  de GNL. Rute de transport, 1.3. Stadiu actual al navelor transportoare GNL), 2. Prezentarea tehnică a navei în studiu (2.1. Prezentarea dimensiunilor navei, 2.2. Principalele instalaţii din dotarea navei, 2.3. Prezentarea instalațiilor energetice ale navei), 3. Comportarea dinamică a navei din punct de vedere al solicitărilor generale ale corpului (3.1. Analiza rutei de navigație a navei, 3.2. Fundamente teoretice privind comportarea dinamică a navei și a solicitărilor, 3.3. Analiza efectuării voiajului navei în balast folosind programul de la bordul navei, 3.4. Analiza efectuării voiajului navei în condiții de plină încărcare), 4. Comportarea dinamică a tancurilor de marfă din punct de vedere al solicitărilor locale interne  (4.1. Introducere, 4.2. Tipuri constructive de tancuri de marfă, 4.3. Influența fenomenul de sloshing, 4.4. Analiza mișcării navei, 4.5. Determinarea forțelor proiectate de sloshing, 4.6. Evaluarea structurală), 5. Analiza solicitărilor navei la valuri aleatoare extreme  (5.1. Analiza numerică liniară și neliniară a răspunsului dinamic hidroelastic al corpului navei LNG în cazul de plină încărcare, 5.2. Analiza numerică liniară şi neliniară a răspunsului dinamic hidroelastic al corpului navei LNG în cazul de balast), Concluzii, Bibliografie

LIC 99