Sisteme de propulsie la o navă LPG de 35000 tdw. Optimizarea consumurilor energetice

250,00 RON

Produsele existente au prețul de 250 lei pentru formatul .pdf criptat(fără drepturi de autor) și 400 lei pentru formatul editabil .doc (cu drepturi de autor). La plata prețului cu drepturi de autor, după plata facturii online cu cardul sau prin transfer bancar, clientul poate contacta administratorul acestui site la contactul: 0726771466 sau la adresa contact@licente-navale.ro, pentru stabilirea unei întâlniri în vederea ridicării următoarelor documente: raportul de plagiat, lucrarea în format editabil. La această întâlnire lucrarea va fi explicată și se va analiza în detaliu capitolele și eventualele neclarități. Dacă nu se dorește întâlnirea cu un reprezentat al site-ului nostru lucrarea și documentele menționate mai sus, pot fi trimise prin prin email la adresa menționată de acesta.

Selecteaza drepturi
Cantitate

 

Vă menționăm că o dată cu plata prețului mare butonul "CU DREPTURI DE AUTOR", lucrarea descărcată se va elimina permanent de pe site.

 

La plata prețului mai mic butonul "FARA DREPTURI DE AUTOR" lucrarea nu va fi scoasă după site și se poate vinde de mai multe ori.

Sisteme de propulsie la o navă LPG de 35000 tdw. Mentenanța instalației de propulsie. Optimizarea consumurilor energetice

 

Lucrarea cuprinde următoarele capitole: Introducere, 1. Dezvoltarea transportului naval de gaze (1.1. Perspectivă istorică asupra industriei gazelor naturale lichefiate, 1.2. Istoricul reglementărilor privind transportul gazului, 1.3. Consideraţii introductive privind necesitatea transportului de gaze lichefiate), 2. Nava de referință. Principalele dimensiuni (2.1. Dimensiunile caracteristice ale navei, 2.2. Principalele instalații energetice ale navei, 2.3. Capacitățile principale ale navei, 2.4. Echipamente specifice, 2.5. Gaze lichefiate. Transportul acestora pe mare. Proprietățile mărfii, 2.6. Concluzii), 3. Calculul rezistenţei la înaintare şi a puterii de remorcare (3.1. Calculul rezistenţei la înaintare prin metoda seriilor japoneze, 3.2.  Determinarea rezistenţei la înaintare suplimentare, 3.3. Determinarea rezistenţei la înaintare totale şi a puterii de remorcare, 3.4. Calcul puterii maşinii de propulsie , 3.5. Alegerea motorului pentru propulsie ), 4. Analiza instalației de propulsie (4.1. Instalaţiile energetice utilizate la bordul navei, 4.2.Utilizarea motoarelor cu ardere internă în sistemul de propulsie al navei, 5. Principali parametrii funcționali ai motorului principal (5.1. Consideraţii preliminare, 5.2. Alegerea parametrilor iniţiali de calcul, 5.3. Calculul procesului de admisie, 5.4. Calculul procesului de comprimare, 5.5. Calculul procesului de ardere izocoră, 5.6. Calculul procesului de ardere izobară, 5.7.  Calculul procesului de destindere, 5.8. Determinarea parametrilor indicaţi, efectivi şi constructivi ), 6. Calculul arborilor sistemului de propulsie (6.1. Calculul arborelui intermediar, 6.2. Calculul arborelui de împingere, 6.3. Arborele port elice, 6.4. Calculul lungimii arborilor), 7. Exploatarea instalației de propulsie. reglarea parametrilor funcționali (7.1. Monitorizarea funcționării instalației de propulsie, 7.2. Mentenanța  sistemelor energetice, 7.3. Urmărirea performanțelor mașinilor și ale echipamentelor, 7.4. Organizarea  exploatării,  întreţinerii  şi reparării  instalaţiei  de  propulsie  a  navei),         Concluzii, Bibliografie

LIC 57