Reconversia sistemului de propulsie pentru o nava tip Q-FLEX

250,00 RON

Produsele existente au prețul de 250 lei pentru formatul .pdf criptat(fără drepturi de autor) și 400 lei pentru formatul editabil .doc (cu drepturi de autor). La plata prețului cu drepturi de autor, după plata facturii online cu cardul sau prin transfer bancar, clientul poate contacta administratorul acestui site la contactul: 0726771466 sau la adresa contact@licente-navale.ro, pentru stabilirea unei întâlniri în vederea ridicării următoarelor documente: raportul de plagiat, lucrarea în format editabil. La această întâlnire lucrarea va fi explicată și se va analiza în detaliu capitolele și eventualele neclarități. Dacă nu se dorește întâlnirea cu un reprezentat al site-ului nostru lucrarea și documentele menționate mai sus, pot fi trimise prin prin email la adresa menționată de acesta.

Selecteaza drepturi
Cantitate

 

Vă menționăm că o dată cu plata prețului mare butonul "CU DREPTURI DE AUTOR", lucrarea descărcată se va elimina permanent de pe site.

 

La plata prețului mai mic butonul "FARA DREPTURI DE AUTOR" lucrarea nu va fi scoasă după site și se poate vinde de mai multe ori.

Reconversia sistemului de propulsie pentru o nava tip Q-FLEX

 

 

Lucrarea cuprinde următoarele capitole: Introducere, 1. Prezentare detaliată a navei de tip Q-flex           (1.1. Consideraţii introductive privind necesitatea transportului de gaze lichefiate, 1.2. Analiza principalelor caracteristici ale navei, 1.3. Analiza instalațiilor energetice de la bord, 1.4. Prezentarea instalațiilor auxiliare celor energetice, 1.5. Prezentarea instalațiilor de bord și punte), 2. Calculul rezistenței la înaintare și a puterii de propulsie (2.1. Calculul rezistenţei la înaintare prin metoda seriilor japoneze, 2.2. Determinarea rezistenţei la înaintare suplimentare, 2.3. Determinarea rezistenţei la înaintare totale şi a puterii de remorcare,  2.4. Calcul puterii necesare maşinii de propulsie), 3. Prezentarea sistemelor posibile pentru montaj la bordul navelor (3.1. Analiza motorului de propulsie existent la bordul navei, 3.2. Prezentarea motorului dual fuel ales, 3.3. Utilizarea turbinelor cu gaze, 3.4. Tipuri de motoare cu gaz, 3.5. Tehnologia motoarelor DF, 3.6. Prezentarea instalațiilor energetice ale navei), 4. Analiza performanțelor tehnico-economice a sistemelor studiate (4.1. Metode operationale de reducere a emisiilor poluante, 4.2. Dezvoltarea și implementarea seemp pentru o navă de tip tanc LNG cu motoare cu combustibil clasic, 4.3. Calculul practic al indicelui eficienței energetice pentru sistemele prezentate anterior, 4.4. Aspecte generale privind planificarea rutei de transport, 4.5. Analiza terminalului de plecare și a portului de sosire, 4.6. Planificarea voiajului pe ruta navei, 4.7. Calculul consumurilor de combustibil și prețul voiajului),       Concluzii, Bibliografie

LIC 43